نام شركتتاريخ عضویت
چاپ و تبلیغات آراز
30 فروردين 1403
شرکت پرسال
29 فروردين 1403
مشاوره مدیریت ایلیا
21 فروردين 1403
  

جایگاه زبان فارسی در حوزه چاپ و تبلیغات بررسی می‌شود
30 بهمن 1398
جایگاه زبان فارسی در حوزه چاپ و تبلیغات بررسی می‌شود
مدیرکل دفتر چاپ و نشر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از برگزاری نشست «جایگاه زبان فارسی در حوزه چاپ و تبلیغات» خبر داد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم‌،به نقل از روابط عمومی معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، مهرزاد دانش، مدیرکل دفتر چاپ و نشر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، با اشاره به تکالیف وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در پاسداشت زبان فارسی گفت: یکی از وظایف ذاتی این وزارتخانه پاسداشت زبان فارسی در حوزه محصولات چاپی و تبلیغات است؛ از این رو نشست جایگاه زبان فارسی در حوزه‌های یاد شده برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: زبان فارسی شاخصه هویتی و تمدنی کشور ماست و وظیفه ماست که به آن اهمیت دهیم. از سوی دیگر محصولات چاپی و امور تبلیغاتی که تولید و اکران می‎شود، تأثیر خاص فرهنگی روی مخاطب می‏‌گذارند. با توجه به تأثیرگذاری محصولات چاپی که شاید حتی بسیار بیشتر از رسانه‌های رسمی باشد صیانت از زبان فارسی در محصولات چاپی و تبلیغات بسیار اهمیت دارد.

مدیر کل چاپ و نشر گفت: از طرف مجلس، دولت و نهادهای بالادستی قوانین و مقرراتی در این حوزه تدوین شده است و یکی از تکالیف وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی رعایت این قوانین و نظارت بر امور چاپی و تبلیغاتی به منظور صیانت از زبان فارسی است.


دانش با اشاره به برگزاری نشست «جایگاه زبان فارسی در حوزه چاپ و تبلیغات» گفت: این نشست در روزهای چهارم و پنجم اسفندماه با حضور کارشناسان فرهنگی و چاپ ادارت‎کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان‎های سراسر کشور برگزار می‎شود.

مدیرکل اداره چاپ و نشر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ادامه داد: چهار کارگاه آموزشی مرتبط با این موضوع در این نشست دو روزه برگزار خواهد شد. همچنین قوانین و رویه‌‏هایی که در این حوزه هستند بار دیگر مرور خواهند شد و تلاش خواهد شد چالش‎ها و نقاط ضعف و قوت وزارتخانه در این بخش شناسایی شوند.

کاغذ – مقوا- خرید کاغذ- فروش کاغذ – خرید مقوا – فروش مقوا- تحریر – گلاسه – پشت طوسی – کرافت – دستمال کاغذی – کاغذ روزنامه – سلولزی- قیمت کاغذ – قیمت مقوا – سفارش کاغذ – سفارش مقوا – مقاله کاغذ – مقاله مقوا
Copyright © 2008-2024 Toseae Tejarat Papirous Co. All rights reserved :: کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت توسعه تجارت پاپیروس می باشد