نام شركتتاريخ عضویت
چاپ و تبلیغات آراز
30 فروردين 1403
شرکت پرسال
29 فروردين 1403
مشاوره مدیریت ایلیا
21 فروردين 1403
  

کارخانه تولید کاغذ از سنگ آهک و پلی اتیلن در اسدآباد ایجاد می شود
26 دی 1398
فرماندار اسدآباد از کلنگ زنی کارخانه تولید کاغذ از سنگ آهک و پلی اتیلن این شهرستان در آینده نزدیک خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، مجید درویشی بعدازظهر چهارشنبه در جلسه شورای اداری شهرستان اسدآباد از کلنگ زنی کارخانه تولید کاغذ از سنگ آهک و پلی اتیلن این شهرستان در آینده نزدیک خبر داد.

وی گفت: این طرح بزرگ صنعتی با حضور وزیر صنعت معدن و تجارت هفته آینده در شهرستان اسدآباد کلنگ زنی خواهد شد.

درویشی با اشاره به کلنگ زنی دو مجتمع گلخانه‌ای به میزان ۱۴۰ هکتار در هفته گذشته در اسدآباد گفت: این دو مجتمع نقش مؤثری در قطب گلخانه‌ای شدن اسدآباد در استان همدان و ترغیب کشاورزان برای تبدیل شدن کشاورزی منطقه از سنتی به صنعتی دارد.

وی با اشاره به اینکه در فاز اول بنیاد برکت ۱۲ میلیارد تومان برای اشتغال در روستاهای پایلوت شهرستان اسدآباد در حال سرمایه گذاری بوده که تا پایان بهمن ماه پرداخت و واریز تسهیلات ۳۹۳ نفر معرفی شده به بانک انجام خواهد شد، تصریح کرد: برای سیاستگذاری سال آینده در فاز دوم بنیاد برکت برای معرفی متقاضی نیازمند کمک دیگر دستگاه‌ها بوده که لازم است در این راستا هر چه سریع‌تر افراد متقاضی را برای اعلام به بنیاد برکت به فرمانداری معرفی کنند.

کاغذ – مقوا- خرید کاغذ- فروش کاغذ – خرید مقوا – فروش مقوا- تحریر – گلاسه – پشت طوسی – کرافت – دستمال کاغذی – کاغذ روزنامه – سلولزی- قیمت کاغذ – قیمت مقوا – سفارش کاغذ – سفارش مقوا – مقاله کاغذ – مقاله مقوا
Copyright © 2008-2024 Toseae Tejarat Papirous Co. All rights reserved :: کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت توسعه تجارت پاپیروس می باشد