نام شركتتاريخ عضویت
چاپ و تبلیغات آراز
30 فروردين 1403
شرکت پرسال
29 فروردين 1403
مشاوره مدیریت ایلیا
21 فروردين 1403
  

رئیس اتحادیه صحافان : قیمت کاغذ دوباره افزایش یافت
1 بهمن 1396
قیمت کاغذ بار دیگر در بازار افزایش یافت این امر در حالی است که کاغذ هایی که در گمرک وجود دارد، برای دریافت مجوزهای گمرک با مشکل مواجه شده اند.

به گزارش چاپ ونشر به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان جلیل غفاری رئیس اتحادیه صحافان، در خصوص قیمت کاغذ گفت: متاسفانه در مدت اخیر قيمت كاغذ افزايش داشته است. کاغذ هایی که در گمرک مانده‌اند، برای دریافت مجوزهای گمرک با مشکل مواجه شده اند و این مسئله سبب شده است، قیمت کاغذ افزایش پیدا کند.

وی افزود: در صورتی که مشکل کاغذهایی که در گمرک مانده و ترخیص نشده است، هرچه زودتر حل شود قیمت کاغذ بیش از اين افزایش پیدا نمی‌کند. وزارت بازرگانی می‌خواهد تسهیلاتی را در اختیار واحدهای صنفی برای نوسازی ماشین آلات قرار دهد. این مسئله را با اعضای اتحادیه صحافان در میان گذاشتیم تا برای آن اقدام کنند.

رئیس اتحادیه صحافان با اشاره به آخرین خبرها از ساخت شهرک صنعتی برای اين اتحادیه بیان کرد: با یک شرکت سازنده شهرک های صنعتی درباره احداث شهرک صنعتی، صحبت کردیم. قرار است شرکت سازنده شهرک های صنعتی برای ما، طرح خود را برای احداث شهرک صنعتی اتحادیه صحافان بیاورد تا ما بتوانیم درباره همکاری با این شرکت تصمیم گیری کنیم.

کاغذ – مقوا- خرید کاغذ- فروش کاغذ – خرید مقوا – فروش مقوا- تحریر – گلاسه – پشت طوسی – کرافت – دستمال کاغذی – کاغذ روزنامه – سلولزی- قیمت کاغذ – قیمت مقوا – سفارش کاغذ – سفارش مقوا – مقاله کاغذ – مقاله مقوا
Copyright © 2008-2024 Toseae Tejarat Papirous Co. All rights reserved :: کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت توسعه تجارت پاپیروس می باشد