نام شركتتاريخ عضویت
چاپ و تبلیغات آراز
30 فروردين 1403
شرکت پرسال
29 فروردين 1403
مشاوره مدیریت ایلیا
21 فروردين 1403
  

سرپرست معاونت فرهنگی شهرداری شیراز: طرح تعویض کاغذ باطله با کتاب نو در شیراز اجرا می‌شود
27 آبان 1396
به گزارش خبرگزاری تسنیم از شیراز، به نقل از روابط عمومی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شیراز، سید عباس آتش زمزم از تعویض کاغذهای باطله با کتاب‌های نو در هفته کتاب و کتابخوانی خبر داد و اظهار داشت: در این طرح شهروندان شیرازی می‌توانند هرچیزی که از جنس کاغذ و مقوا باشد را به مراکز برپایی این طرح تحویل دهند و کتاب‌های نو را نیز با 50 درصد تخفیف خریداری نمایند.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شیراز با اشاره به اهمیت و نقش مطالعه در افزایش فرهنگ شهروندی گفت: این طرح علاوه بر کمک به خرید و مطالعه کتاب، با ماموریت‌های شهرداری نیز تطابق دارد.

آتش زمزم فرهنگسراهای علوی در بوستان علوی، سلامت در بوستان ملت، جوان در بوستان ایرانی، مطهری در شهرک شهید مطهری، کتاب در بولوار گلستان، قرآن در بولوار سیبوبه، رسانه در بولوارجانبازان و شهرداری‌های مناطق دو، سه, پنج و هفت را محل‌های برپایی این نمایشگاه‌های کتاب اعلام کرد.

وی با بیان اینکه در این طرح فرهنگ بازیافت نیز ترویج خواهد شد و یادآوری می‌شود که کاغذ زباله نیست، افزود: فرهنگسراهای منتخب از ساعت 8 تا 18 و شهرداری‌های اشاره شده از ساعت 8 تا 14 میزبان شهروندان شیرازی هستند.

کاغذ – مقوا- خرید کاغذ- فروش کاغذ – خرید مقوا – فروش مقوا- تحریر – گلاسه – پشت طوسی – کرافت – دستمال کاغذی – کاغذ روزنامه – سلولزی- قیمت کاغذ – قیمت مقوا – سفارش کاغذ – سفارش مقوا – مقاله کاغذ – مقاله مقوا
Copyright © 2008-2024 Toseae Tejarat Papirous Co. All rights reserved :: کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت توسعه تجارت پاپیروس می باشد