نام شركتتاريخ عضویت
چاپ و تبلیغات آراز
30 فروردين 1403
شرکت پرسال
29 فروردين 1403
مشاوره مدیریت ایلیا
21 فروردين 1403
  

گشایش مدرسه ای در نیشابور از محل فروش کاغذهای باطله
3 مهر 1396
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، مدیر آموزش و پرورش نیشابور در این مراسم گفت: این مدرسه با هزینه 600 میلیون گشایش مدرسه ای در نیشابور از محل فروش کاغذهای باطلهریال از محل فروش 171 تن کاغذهای باطله و مشارکت جمعی از خیران ساخته شده است و با دو کلاس برای 20 دانش آموز ظرفیت دارد.

قوامی نژاد ابراز امیدواری کرد: با ادامه این نوع طرحها به زودی مشکل کمبود فضای آموزشی در نیشابور برطرف شود.

او با اشاره به افزایش 63 درصدی ثبت نام در مقطع پیش دبستانی این شهرستان گفت: به علت افزایش ناگهانی تعداد دانش آموزان، امسال سه کلاس بطور کوتاه مدت در قالب کانکس برپا شده است.

مدیر آموزش و پرورش نیشابور افزود: تا پایان امسال 18 طرح عمرانی با زیربنای 12 هزار و 480 مترمربع و 65 کلاس در این شهرستان بهره برداری می شود.

قوامی نژاد گفت: 70هزار دانش آموز در 500 مدرسه این شهرستان تحصیل می کنند و هر سال حدود سه هزار دانش آموز به این تعداد اضافه می شود.

او افزود: هم اکنون 17 مدرسه ابتدایی و یک مدرسه مقطع متوسطه اول در نیشابور دو نوبته است.

مدیر آموزش و پرورش نیشابور همچنین از آغاز بهره برداری نخستین سامانه ارتباط اینترنتی بیسیم مدارس با هزینه یک میلیارد و 500 میلیون ریال در این شهرستان خبر داد و گفت: با استفاده از این سامانه کلاسهای مجازی فوق برنامه و آموزشی کنکور در یک آموزشگاه برگزار و بطور همزمان در دیگر مدارس پخش می شود افزون بر این که اجرای این طرح هزینه های مدارس در همه بخشهای حمل و نقل، تلفن، خرید نرم افزار و اشتراک اینترنت را کاهش می دهد.

قوامی نژاد افزود: همچنین مرکز رشد فناوری آموزش و پرورش نیشابور با هزینه یک میلیارد و 400 میلیون ریال اجرا شده است.

کاغذ – مقوا- خرید کاغذ- فروش کاغذ – خرید مقوا – فروش مقوا- تحریر – گلاسه – پشت طوسی – کرافت – دستمال کاغذی – کاغذ روزنامه – سلولزی- قیمت کاغذ – قیمت مقوا – سفارش کاغذ – سفارش مقوا – مقاله کاغذ – مقاله مقوا
Copyright © 2008-2024 Toseae Tejarat Papirous Co. All rights reserved :: کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت توسعه تجارت پاپیروس می باشد