نام شركتتاريخ عضویت
مشاوره مدیریت ایلیا
21 فروردين 1403
پارسه اتوماسیون
20 فروردين 1403
چاپ هفت
19 فروردين 1403
  

اجرا طرح خرید کتاب تا ۳۰ شهوریور
25 شهريور 1396
بسطامی، معاون فرهنگی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان از اجرای طرح خرید کتاب از مؤلفین و ناشرین استان در شش ماهه اول سال‌جاری خبر داد و گفت: ناشرین و مؤلفین استان برای شش ماهه اول سال تا ٣٠ شهریورماه سال‌جاری فرصت دارند آثار خود را جهت خرید و اجرای طرح حمایت از فعالان حوزه‌ی چاپ و نشر به واحد انتشارات اداره کل ارائه نمایند.

وی با اشاره به این موضوع که کتاب‌های تجدید چاپ شده و کمک آموزشی در اولویت خرید قرار نمی‌گیرند، به برشمردن سایر شرایط و ضوابط این طرح پرداخت و افزود: کتاب‌های چاپ اول ناشران استانی که بیش‌از یک سال از انتشار آن‌ها نگذشته و کتاب‌هایی که ناشر آن غیر بومی است، اما موضوع آنها مرتبط با استان لرستان بوده و یا نویسنده‌ی آن ساکن استان است در اولویت طرح خرید کتاب قرار دارند.

معاون فرهنگی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان در ادامه با اشاره به این‌که هایت خرید، مجاز به خریداری کتاب‌های ناشران غیر بومی نیست، گفت: در سال‌های گذشته این طرح در طول سال فقط یک‌بار صورت می‌پذیرفت، اما در سال‌جاری به‌دنبال این هستیم که طرح خرید کتاب از ناشرین و مؤلفین استان را در دو مرحله‌ی شش ماهه‌ی اول و دوم سال به اجرا در بیاید.

وی گفت: نویسندگان می‌توانند در جهت خرید و اجرای طرح حمایت از فعالان حوزه‌ی چاپ و نشر به واحد امور فرهنگی ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان محل سکونت خود مراجعه کنند.



منبع: باشگاه خبرنگاران

کاغذ – مقوا- خرید کاغذ- فروش کاغذ – خرید مقوا – فروش مقوا- تحریر – گلاسه – پشت طوسی – کرافت – دستمال کاغذی – کاغذ روزنامه – سلولزی- قیمت کاغذ – قیمت مقوا – سفارش کاغذ – سفارش مقوا – مقاله کاغذ – مقاله مقوا
Copyright © 2008-2024 Toseae Tejarat Papirous Co. All rights reserved :: کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت توسعه تجارت پاپیروس می باشد