نام شركتتاريخ عضویت
چاپ و تبلیغات آراز
30 فروردين 1403
شرکت پرسال
29 فروردين 1403
مشاوره مدیریت ایلیا
21 فروردين 1403
  






گفتگويي با آقای امامی اسد زاده
گفتگو با آقای امامی اسد زاده مدیر فروش کاغذهای ضد کپی در ایران
6 شهريور 1396

naltrekson me

naltrekson

buy amoxicillin over the counter

amoxicillin over the counter

tamoxifen cost uk

tamoxifen uk price online tamoxifen uk side effects

tamoxifen moa

tamoxifen uk side effects fiorentina.info tamoxifen citrate

buy accutane singapore

buy accutane pills blog.sportsonline.com.au accutane without insurance reddit

buy prednisolone eye drops over the counter

buy prednisolone eye drops over the counter link buy prednisolone

abortion pill philippines

abortion pill philippines

accutane acne

accutane without insurance reddit blog.keylink.rs buy accutane uk

amitriptyline 10mg

buy amitriptyline

order abortion pill online usa

abortion pill online usa

abortion pill usa legal

abortion pill online usa

sertraline online

buy sertraline crownlimos.ca buy sertraline 50mg

abortion pill

abortion pill online usa

name of abortion pill in u

abortion pill online bizautomation.com abortion pill kit

sertraline online

buy sertaline usa open buy sertraline

abortion pill philippines

buy abortion pill
با عرض سلام لطفا ضمن معرفی خود توضیحاتی در مورد این کاغذ جدید بفرمایید .

با نام خدا، پیش از هر چیز ضمن تشکر از جنابعالی و دیگر همکاران گرامیتان در مرکز اطلاعات کاغذ که با اطلاع رسانی کامل و به موقع جزو یکی از بهترین فعالان این عرصه هستید و سهم شایانی در بهبود فضای کسب و کار دارید خدمتتان عرض کنم که یکی از کاغذهایی که بصورت عمومی مطرح نیست و صرفا مصارف خاصی دارند کاغذهای امنیتی ، مخصوصا کاغذهای ضد جعل و کپی می باشد . البته نمونه های معمول آن که با واتر مارک و قرار دادن برند در داخل بافت کاغذ بود با این محصول نباید اشتباه شود. این کاغذ برای اولین بار قرار است که بصورت عمومی توزیع شود و با نظر به فعالیت نزدیک به 12 ساله مجموعه ما که درراستای واردات محصولات سلولزی و فروش ارزی و ریالی انواع کاغذ و مقوا می باشد ، قرارشد توسط اینجانب و دیگر دوستان در بازار کاغذ توزیع شود.


لطف بفرمایید توضیحات بیشتری در مورد این کاغذ جدید بفرمایید و نحوه عمل کرد آن را بیشتر توضیح دهید.

همانطور که گفتم این کاغذ حتی در دنیا هم فرآیند تولیدی خاصی دارد و حتی خیلی از تولیدکنندگان بزرگ کاغذ هم دراین خصوص فعالیتی ندارند لذا تولید آن با این کیفیت بسیار بسیار محدود است البته بایستی گفت که مدل های ساده و ارزانتری از آن وجود دارد که اصلا قابل مقایسه کیفی وعملکردی با این نوع نیستند . علی ایحال با توجه به استفاده ویژه این محصول که برای امور خاصی وارد ایران شده بود، پس از بررسی فراوان تصمیم بر عرصه عمومی آن به دو شکل ورق وشیت مخصوص ماشین های چاپ و نیز قطع اداری A4 با برند SECUPAPER گرفته شد.
در خصوص عملکرد آن دقیقا مانند کاغذهای عادی هست که شما میتوانید با پرینتریا چاپ افست و دیگر چاپگرها روی آن فرایند چاپ را اعمال کنید اما زمانی که از آن بخواهید فتوکپی تهیه نمایید اینبار با تصویر کاغذی سیاه در دستگاه کپی مواجه خواهید شد!!! در حالت اسکن هم تصویری مخدوش به شما ارایه خواهد داد که آن را غیر قابل استفاده میکند.
همچنین درسفارشات بالا میتوان در این کاغذ بجای کلمات عمومی ANTICOPY یا UNAUTHORIZED COPY درج شده ، لگوی مجموعه سفارش دهنده را جایگزین نمود.



با توجه به جدید بودن محصول چه چالش هایی پیش روی این کالا دارید یا داشته اید؟

حقیقت امر این است که هنوز خیلی از افراد عادی ، حتی ادارات و سازمانها و ارگانها هم در این مورد اطلاع کاملی ندارند و حتی از وجود چنین کاغذی بی خبرند لذا ما در شروع در حال معرفی این محصول هستیم هر چند که در ابتدای امر با استقبال خوبی مواجه شده ایم که انشاالله با کمک شما و دیگر دوستان کالا بطور کامل و بیشتر معرفی خواهد شد و مشتریان بالقوه خود را خواهد یافت.
چالش بعدی ما قیمت این کالا هست که با توجه به فرآیند تولید آن با کاغذهای عادی بسیار متفاوت است که این موضوع از عمومیت محصول کاسته است، هر چند در تلاش هستیم تا قیمت کالا را کاهش و مقرون به صرفه تر کنیم تا انشاله طیف بیشتری از مصرف کنندگان بتوانند از آن استفاده نمایند.



با تشکر از شما در آخر اگر مطلب خاصی در این خصوص هست بفرمایید.

ضمن تشکر مجدد از شما ، بایستی عرض کنم که امیدواریم با توجه به استقبال گسترده برخی ارگانها و سازمانها از این کاغذ بتوانیم ضمن گسترش کاربرد آن در سطح عمومی شاهد افزایش مصرف آن در سطح مدارک شخصی و اسناد فردی هم باشیم، چرا که شما شاید جهت مدرکی خاص بخواهید اطلاعاتتان غیر قابل جعل و کپی شود و با وجود این کاغذ در دستتان این دقدقه بر طرف خواهد شد.

آرزوی شادکامی و موفقیت برای شما و تک تک خوانندگان عزیز این مصاحبه دارم .
کاغذ – مقوا- خرید کاغذ- فروش کاغذ – خرید مقوا – فروش مقوا- تحریر – گلاسه – پشت طوسی – کرافت – دستمال کاغذی – کاغذ روزنامه – سلولزی- قیمت کاغذ – قیمت مقوا – سفارش کاغذ – سفارش مقوا – مقاله کاغذ – مقاله مقوا
Copyright © 2008-2024 Toseae Tejarat Papirous Co. All rights reserved :: کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت توسعه تجارت پاپیروس می باشد